Kızlar eve gelir gelmez test yaptım ben haftada bir nolur nolmaz diye test yapıyorum doğum sonrası hiç adet olmadım 8 aydır . Korunuyoruz ama ne bileyim işte, neyse test yaptım çocuk durmadığı için teste biraz baktım attım köşeye eve geldim baktım ikinci çizgi vardı ama kaçıncı dakkada çıktı bilmiyorum tekrar mı test yapsam yarın resim atsam baksanız.