Genel mi kıyafet olarak mı canım
Kıyafet olarak genelde yeni doğan ve 0-3 3-6 6-9 şeklinde oluyor yeni doğan yani hastane çıkışı 3 adet yeter ben 0-3 aldım takım 3 tane ve 5ish zıbın aldım 3-6 aldım takım 3 adet ve 5 li zıbın 6-9 aynı şekilde takım ve zıbın aldım gece yatarken giyicegi her aya uygun fermuarlı zıbın aldım hem bana hem ona uygun olcak şekilde her aya göre çorap baktım ayriyetten fazladan şapka eldiven aldım