Pelinasa 9haftalık gebeyim 3 kilo almışım çok mutsuzum zayıflayamamda alımımı nasıl düşürücem iştahlıyım midem bulanmıyor bile
mrsdoruk Pelinasa Sağlıklı beslenmeye dikkat et canım ara ögünler yap bol bol su ic hamileyim diye istahın acılmıs olabilir herkes aynı bünyeye sahip degil ki :)
Papatyapapatya Pelinasa bende 8ci haftadayım 3buçuk kilo almişim..bendede mide bulantısı yok...durmadanda yemek yeyiyorum...bu durumdan rahatsız değilim ama...
Pelinasa Tsh değerim yüksekti ilacım yükseldi ondanmı bilmiyorum ama şimdi 0.5 kdr düştü yinede ne yesem derdindeyim bide hareketsizim of napıcaz kızlar boyle
mrsdoruk Pelinasa düzenli yürüyüs yapmaya calıs canım yarım saat bile olsa hareketsiz kalma hos bu soguklarda zor oluyo ama :/
Ykusdil Aynı haftalarda bende 4kilo almıştım doktor şaşırmıştı biz bu kiloyu 16 18 haftalarda görmemiz gerek dedi sonra bana nelerden uzak duracağımı anlattı ve şuanda 14 haftalığım bu arada 55 ile hamile kalmıştım ki şuanda 57kiloyum dikkat edince gerçekten almıyorsun ki sigarayı bıraktım kabızlık falanda oluyor onların bile etkisi var canm mesela meyveyi abartmıştım 1 tane yeter dedi bazen yarım yani sen kendine göre neyi abarttığını düşünüp onları düzene sokabilirsin ☺️
mrsdoruk Ykusdil sigarayı bırakınca alıyor musunuz ? Bende 2 gündür içmiyorum aramıyorum da önceden olsa içiyim derdim sanırım hasta olmamın büyük etkisi bu oldu canım
Pelinasa Ykusdil ben bir ayva bir iki muz portakal hep yedim her akşam sigarayı bırakınca iştah açılıyormuş gerçekten
Pelinasa mrsdoruk bende sigara içiyordum bıraktım ondan aldım ozmn ama hareketim yok içimden gelmiyor hava buz
Ykusdil mrsdoruk evet cnm ama herkeste tabiki değişiklik gösterebilir mesela sigara beni zayıflatıyordu içince istahım kaçardı çok kötüydü ya iyiki bıraktım hemen şimdi yediklerimden daha çok zevk alıyorum ondan galiba birazda😂
mrsdoruk Pelinasa ayy gelmiyorsa bosver canım hava soguk zaten :) bakalım hastalık gecince ben nasıl olcam iştahım artcak mu merak ediyorum
Ykusdil Pelinasa cnm bende 1 ayva 1 elma falan yiyordum bana ayvanın yarısını yesen yeter dedi tabi bu ilk aylar da ilerki zamanlarda yarım ile geçiştirceğimi sanmıyorum😂 zaten çok küçük olduğu için fazlasıyla yetiyormuş
Papatyapapatya Pelinasa 49la başladı hamilelik...52 bucuk..ve daha da alacagım kilo...açıkcası hep balık etli olmak istemişimdir....yıllardı kilo alamiyordum...şimdi kilo almak bana keyıfli geliyor....
Papatyapapatya Denizanne bana doktor canın cektıgını ye dedi belkı 3ayfan sonra hiç bi şey yiyemeyeceksin....
esractn Ay ne güzel bende almak isterdim zaten zayıf birisiyim çünkü 😀 Ben 48 ile başladım şuan 44 kiloyum, 4 kilo zayıfladım 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ 12 +5 haftaligim