irem4556 annebebekkds Benim de var hatta şuan baya zorluyor ilaç tabikide yasak ve çok hapşurmaktan burnum kanamaya başladı 🤦🏽♀️🤦🏽♀️
mormenekse2024 annebebekkds bende çok kötü oldum hastaneye gittik hamilelerin kullanabileceği alerji ilacı verdi ama ben sürekli atmıyorum ne zaman artık çok kötü oluyorum nefes alamayacak hale geliyorum öyle attım