Tugcetukez Merhaba benim de bebeğime detaylı ultrasonda doktor 10 mm dedi , sınırda dedi. Ama genelde geriler , pek azı sabit kalır kalanı da yükselir dedi. Kadın doğum doktorum ise 14-15 mm kere çıktığında risk var deriz. Şuan risk yok can sıkmaya gerek yok dedi. Ve şuan 36. Haftadayım 8 mm e geriledi.o yüzden bosverin kafanızı bulandirmayın. Kadın doğum doktorunuza gittikçe olcmesini rica edin. Detaylı ultrason bakanlar hep bir sıvı alalım test yapalım kafasında oluyorlar çünkü. Tamam onların da işi bu ama boşuna kendinizi üzmeyin ve takipte olun yeterli