Elftln Selam kızlar yaklaşık 2023 Nisan ayından beri çalışıyorum sigortam düzenli yatıyor, geçen ay bir sorun yaşadım işten çıkmak zorunda kaldım geçen hafta tekrardan ise cagirildim ve girişim yapıldı bu durumda doğum parası alabilir miyim?
ilaydamom_ ben bugün 170 i arayıp bilgi aldım doğum iznine ayrildiginiz tarihten( 32. hafta ya da 37. hafta dedi sanırım) önceki 1 yil içerisinde 90 gün sigortanızın yatması gerekiyormuş. ve rapor kullandığınız tarihte de çalışan olmanız gerekiyor