Nl1 benım düşük çıktı sağlık ocağı hap zararlı o yüzden iğne veriyorum dedi kadın doğum doktorum hamilelere iğne değil hap veriyoruz dedi kafam allak bullak oldu kime inanacağımı şaşırdık iğneyi de almadım hapta almadım kaldı öyle saçma sapan birisi iğne diyor birisi hap diyor bebeğime bir şey olsa ne yaparım ben umarım Kendi kendine geçer