Lavinya24 Serra19 bende 38+2 yim regl ağrısı gibi bi ağrıyla hastaneye gittim bugün 1 cm açılmam varmış ama düzenli sancı çıkmadı
MorKelebek54 Serra19 bence bi hastaneye git canim doktor bi baksin belki acilman vardir bilemeyiz riske atma hic
Lavinya24 Serra19 yatırmadı evde bekle merdiven in çık,yürüyüş yap sancılar sıklaştığında gel dedi. Bence bi gidin ne aşamada olduğunuzu görürsünüz o daha bi rahatlatıyo insanı