Maryhoney Arkadaşlar yarın 40oluyorum nst gircem 40 dan sonra ne zaman gel diyolar bilen var mı sancı çıkmazsa kaç gün sonra gel dediler bilen lütfen yazssin
Nazl24 Maryhoney 3 günde bir cnm kordon dolanması ve kaka yutma ihtimaline karşı ben 36ym bana her hafta gelecen dedi
Zumra_zelal3 Maryhoney ilk gebeligimde 40 haftayı gecmisti benim de sonrasında sancin olursa gel demişlerdi 41 haftayı dolduruncada hala doğum baslamadiysa yakis yapıp onlar baslatacakagiz demişlerdi kızım 40 + 5 geldi kendi sancimla
Maryhoney Bugün 40 oldum gittim bebek daha yok 2 gün sonra tekrar gidicem 41 de.kesin olarak suni verip alicaz dedi