Beypazarı dünya genelinde birçok ülkede rağbet gören bir maden suyu markası ve hemen hemen bütün ülkeler dışarıdan ülkelerine giriş yapan gıda maddelerini anında denetime sokarlar ve Beypazarı yeni bir marka değil yılların markası sizce o ülkenin bu markayı yeni denetliyor olması mantıklı mı…
Yıllarca bize binlerce kanserojen maddeler yedirildi içirildi margarinler bulyon tabletler sağlıklı ve vitaminli deyip sofralarımıza sunulan hazır paket çorbalar vesaire vesaire şunu asla unutmayın dünyada bir örgüt var ve bu örgüt dünya sağlığı üzerinde oyun oynuyor sağlıklı olan her şey karalayıp sağlıksız olan her şeyi önümüze sunuyorlar Bor çok faydalıdır birçok kanser hastasının tedarik etmeye çalıştığı bir maddedir ve şu an bizi ondan da mahrum etmeye çalışıyorlar sonuçta biz bu maden sularını su niyetini içmiyoruz emin olun günde bir tane içmek hepimiz için en sağlıklı olanı artık bu oyunlara gelmeyelim artık sağlığımızla kimsenin oynamasına izin vermeyelim…🙏