Kızlar merhaba. 23 haftalık hamileyim. Dün kontrolde hiçbir sorun yok dedi doktorumuz. Bugün bir duruma biraz üzüldüm ve ağladım şimdi de bebek tam kasığımda toplandı 🫢hareketleri tekmeleri vajinamda ve popo kısmımda hissediyorum böyle aniden sanki çıkacakmış gibi ☹️
Böyle hisseden var mı?