Eminesahin1 Mhmmd evet yaptım ben iyiyim bebeklerin birinde solunum sıkıntısı var diğerinin de kilosu az ikisi de küvezdeler ağrım var ama tansiyonum çok yükseldi dün doğum yaptım tansiyon beni çok yordu zorladı
Eminesahin1 Mhmmd iyiyiz çok şükür ben evdeyim bebekler küvezdeler birinde solunum sıkıntısı vardı ama bir gün sonra kendi kendine nefes almaya başladı sağlık sorunları yok sadece kilo alsınlar diye küvezdeler birini bu hafta verebilirlermiş siz nasılsınız
Eminesahin1 Mhmmd dinlenin bol bol ikiz gebelikler zor oluyor inşallah sizde vaktinde sağlıcakla kucağınıza alırsınız 🥰