kucukcivciv09 Arkadaşlar geçen gün düştüm acile gittim çatala yat dedi yatmak istemedim ultrason dan muayane oldum. Korktum açıkçası çatı muayenesi yapmak şart mı ben zaten sezeryan düşünüyorum can acıtıyor diyorlar kokruyorum ve hoşuma da gitmiyor açıkçası
Beyzadozkan kucukcivciv09 hiç kasmayıp kendinizi rahat bırakırsanız hissetmiyorsunuz bile zaten en fazla 5 saniye falan sürüyor