Hazalamasi Morlavanta1 Allahtan başka bir isteğim daha yok Güzel kardeşim inşallah Güzel haberlerlerle birbirimizi kucaklayalım burada, herşey Güzel olacak inşallah 😊❤️
Ilkay08 Morlavanta1 hiç üzülme iyi olucak inşallah sen güçlü olki oda mücadele etsin onşar bizden daha güçlü inşallah gelicek tez bir zamanda sen bolca dua et annesi
Morlavanta1 Ilkay08 Allah razı olsun çok teşekkür ederim mesajınız için, bugün üzüldüm çok gördüm ama çok ağlıyordu gazı vardı. Emzirmeye izin olmadığı için göğsüme de alıp sakinleştiremiyorum öylece bakıyorum.. inşallah bir an önce biter bu hasret…
Ilkay08 Morlavanta1 inşallah en kısa zamanda cıkar minnoş o kadar iyi anlıyorumki eşimle biz hastaneye giderken o kadae mutlu gidiyoduk cıkışda onu orda bırakıb cıkınca ikimizde cok kötü oluyoruduk amma hep ikimizde bir birimize canı sağ olsun iyi olsun bekleriz diyoduk buda bir sınav Allah tez bir zamanda sizide sevındırsın
myh0123 Benimde çocuklarımın biri 30 diğeri 32 haftalıkken doğdu. Biri 33 diğeri 40 gün yoğun bakımda kaldı. Çok zor bir süreç ama bu süreçte sende toparlanmaya çalış. Evde falan stres yapma bebiş ordayken bile hissediyor annenin duygusunu 🌸