Ben geçen sene ilk tedavimi emek hocada gördüm canım. Bende pcos eşime azosperm dedikleri için direk tüp bebek raporu çıktı. İlk transferim negatif oldu. Evet alanında başarılı bi doktor ama aşırı yoğun yani istediğin gibi göremezsin soru soramazsın özel muayene bulman çok zor anca birilerini araya sokarak ayarlayacaksın brn 2.transferimde öyle yaptım. İlk negatiften sonra iletişimsizlikten dolayı vazgeçmeyi düşündüm doktor araştırdım ama dış merkezler bütçemi aşırı aşıyordu. Araya arkadaşımı koyarak özel muayene ayarladım. Rabbim yüzüme baktı pozitif sonuç aldım bugün kesemizi gördük ❤️ instagramdan mesajlarıma da cevap veriyor artık