Kızlar ben şuan 8 haftalık hamileyim bin şükür ki aşılama ile kaldım vede neyse bende ilk dönmeler yeni öğrendiğim diyim kusma oluyordu zorlanıyorum tabi kusarken bişey olur mu bebeğe diye de düşünmeden edemiyorum olan varsa yazsın lütfen şu sırada karnım çok şiş gaz vs diyolar olabilir belki tiksinme yavaştan başladı çok karışık oldu ama anliycanıza eminim benm gibi olan var mı?