meliketwinbaby Latifeunalsoydan benim de ikiz gebeliğin var ve 26.haftada kanamam olmuştu Dr a gittiğimde plesenta rahim ağzını kapatmış demişti. O yüzden progestan igne kullanıyorum hala. Sık sık wc gidin sıkışmamaya dikkat edin