Tantan Clkimren o haftalarda yalancı sancılar oluyor bende de olmuştu tabi olup geçiyordu eğer geçmiyorsa sıkıntı
Alynq Clkimren 34 hafta perşembe kontrolüm var nst giricem normalde 32 de başlıyormuş ama ben geç gidiyorum kontole
Clkimren Alynq iki haftaya düşürdü kontrolü de ben 3 hafta üzerine gidecem nasipse bakalım nst istermi