Leyli_gul ben ilk zamanlarda bir şey almadım, ne olur ne olmaz diye. Evet heves ediyor insan, almak da istiyor. 16.haftadan sonra başladım almaya. Öncelikle büyük parçaları aldım. Dolap , beşik, araba… banyo seti, şampuan, deterjan, birkaç kıyafet, battaniye… öyle yavaş yavaş aldım. Kıyafetleri çoğunlukla çevreden geldi. O yüzden beğendiğim birkaç kıyafet ve diğer eksikleri aldım.
Sağlıkla gelsin bebisiniz 🌸