sariniz13 Damlademir çevremde bi kaç kişiden duydum çok önermiyorlar zaten fiyat olarak da makul değil hastanede temiz değil yoğun bakım üniteleride doğumhanede temiz değilmiş öyle dediler
Damlademir sariniz13 Allah Allah muayene için oraya gitmeyi düşünüyorum doğum olursa Pendik düşünüyorum zaten ama doktorları nasıl acaba
Dikkat-BebekVar Ben birkaç defa gittim muayene için şimdi yeni yere geçmesini bekliyorum bakalım eğer doğum ücreti normal çizgide olursa orada doğum yapmayı düşünüyorum yoksa medara gideceğim yine
Damlademir Dikkat-BebekVar Dikkat-BebekVar hangi doktora gittiniz memnun kaldınız mı Ayşe çümen diye bir doktor varmış sanırım ona randevu aldım
sariniz13 Damlademir belli bir aydan sonra başka doktorlar kabul etmiyor ama bilgin olsun canım bende pendik Medipole gidiyorum memnunum
Meleknurcinar Ben orda doğum yaptım 3 sene önce çok memnundum Melekdi doktorumun ismi ama duyduğuma göre istifa etmiş
sariniz13 Dikkat-BebekVar muayene 1150₺ Normal d. 17 Sezaryen 25 Zorunlu sezaryen 20 Bu benim doktorumun fiyatı diğer doktorlar 1000₺ daha düşük
Dikkat-BebekVar sariniz13 teşekkür ederim ☺️ doktorunuz kim memnun musunuz? Bir de genel olarak hastane nasıl acaba bende ikinci seçenek olarak orayı düşünüyorum
sariniz13 Dikkat-BebekVar canan hanım doktorum memnunum arkadaşım saadet hanıma gidiyor abimin eşide saadet hanıma gidiyor ben daha güler yüzlü birini istediğim için canan hanımı tercih ettim muayene ücreti diğerlerine göre bi tik yüksek d