Dikkat-BebekVar 😂😂😂😂 düşünce yapınız önyargınız yorumunuz o kadar saçma ki 😂 devlet özel hastaneye bir sınırlama koyuyor, bu hastadan %'lik olarak hesaplama yapılarak örneğin 200 tl alabilirsin diyor özel hastaneler de oda süslemesi vs bahane sunarak hizmetini almadığımız o kadar çok şey faturaya ekleyerek kafalarına göre bir bütçeyi belirletip istiyor o kadar parayı. Buna da bizim ülkemizde serbest piyasa deniliyor. Burda hakkını aramaya çalışana maşallah pek uzun oluyor diliniz ama yasal olmayanı uygulayan özellere diyemiyorsunuz insanlığa sığmayanı yapıyorsunuz diye 😂 o kadar çok şeye susuyoruz ki bu ülkede sizinle bunu tartışmayacağım anlatmaya da çalışmayacağım. Siz, sizi mecbur bıraktıkları herşeye susabilir kabullenebilirsiniz aydınlanmaya çalışanlara engel olmayın. Yorumunuz için teşekkürler.