Nigaribra Merhaba.Sabah uyandığımdan beri sol üst kasık bölgemde şiddetli sancılar başladı.31 haftalık hamileyim.Cumartesi günü doktor kontrolum vardı hersey yolunda dedi doktor.Bu ve ya buna benzer bir durumla karşılaşan oldu mu.Yardım edin lütfen.
Nigaribra Akdogan70 doktorum doğu beyazıtdan haftada bur geliyor. Yeni müayine olmuştum bir sorun yoktu
Dilekpink Benimde bir ara çok ağrıdı şuan geçti bir sorun yok ama idrar yolu enfeksiyonundan da olabilir
Nigaribra Dilekpink ama idrar yolu enfeksiyonu belirtisi yok yanma sık sık idrara çıkma ağrı hiç bişey yok