Pnarozbulut bende 3. Aydan sonra bıraktırıldığını bi yerde okumuştum en son ki kontrolümde doktor bu yeni haplarımı yazdı ama o zamanlar hala bir tablet folikasit vardı doktorum bitince bunlara başla dedi doktoruna sor canım bi şey demiyorsa da başkasına git yani sonuçta doktorun yönlendirmesi gerekiyor her şeyde biz nereden bilebiliriz yoksa