Mide yanmasından artık gına geldi… ilaç içmekten de sıkıldım artık. Ağırlaşmak ev işlerine yetişememek daha yorucu. 20 aylık oğlum var ona hiç yetişemiyorum zaten 🥲 bir an önce zamanı vakti gelsin ve doğsun istiyorum ama hemde emzirme süreci lohusalık vs korkuyorum. Doğumdan sonra annem 1 hafta duracak sadece kayınvalidemle aynı binadayız ama o olunca rahat edemiyorum o yüzden 1 haftadan sonra yalnız olacağız 🙁 benim gibi süreçten korkan anneler var mı merak ediyorum kendi kendime mi evham yapıyorum acaba 2. Çocuk daha mı kolay oluyor