cLearQueen benim doktorum ölçümler için 1 hafta geri 1 hafta ileri olabiliyor,normal demişti.
İkili tarama testinin için yorum yapamıyorum malesef bende yaptırdım sonucu bekliyorum.
Fetal dna testini 10. Haftada yapmıştık, doktorum önermişti. İlk kızımda da yaptırmıştım. İçiniz rahat oluyor. İkili taramayı de prosedür gereği istiyorum dedi doktorum.