pamuk34_ bugün tam 40 haftalık olduk kızçemle sancım az çıktı ve 1 santim açılmam olduğu söylendi sizce açılma hemen olurmu yoksa böyle kalırda sezeryanmı olurum benim gibi olan varmı ? Merak ediyorum hamiş annelerim🥰❤️
nurcan05 pamuk34_ 40+1 yatisim oldu 2 cm açılma vardı yedi buçukta odaya alındım sabaha karşı beste açılmam oldu doğurdum umarım güzel doğumlarıniz olsun inşallah benim hastaneden çalışanlardan kaynaklı çok kötü oldu dogumum normaldi ama hiç öyle hissetmedim
Miniktosbaa pamuk34_ vaktini saatini bekliyodur doğar elbet benim kızım 39+1 de doğmuştu kendiliğinden oldu müdahalesiz
Rojda09 pamuk34_ 40+0 olduk bizde bugün bende yarın kontrole gideceğim benim minnoşun da gelmeye niyeti yok
pamuk34_ nurcan05 teşekkür ederim canım benim çok korkuyorum normal doğumdan ama herkes normal tavsiye ediyor içim ürperiyor korkudan
pamuk34_ Maryhoney biz bugün olduk sancı çıktı kontrol et sıklaştıran direk acile git dedi bekliyorum daha bir tane sancı gelmedi 😂
Kk1kk Bu konuşmaya bunu yazmam belki biraz saçma ama siz daha tecrübeli siniz lütfen cevaplar mısınız 1 düşük geçirdim şu an 8 haftalık hamileyim progestan kullanıyorum belim ve kasıklarımda çok ağrı var korkmalı mıyım
esmaerdemir Kk1kk sakın korkma endişeni anlıyorum Rabbim bi daha yaşatmasın sadece dinlen kendini yorma
pamuk34_ Miniktosbaa ayy ne güzel ben çok korkuyorum videolar falan çıkıyo karşıma bide biri gözümün önünde doğurdu 39 haftalıkken iyice korktum