Minnoslar zhmr ama kaç haftadan sonra içmenizi önerdi? Şimdi yanlış anlaşılma olmasın. Yeni hamileler falan bu yazınızı okuduktan sonra içmesinde.
Hafizeipek zhmr ala ala 🙄 kanı sulandırdığı için yasak diye biliyorum ben de 🙄 doğumda kanaması durmayan tanıyorum adaçayından dolayı yani doktor önerince şaşırdım
Bskrt Hafizeipek ben de öyle biliyorum, hatta emzirme dönemnde sütten keserken de içiyorlar süt üretimini durduruyormuş
Demetibrahim Şimdi araştırdım hamilelikte ya erken Doğuma ua da düşüğe sebeb oluyormuş bu doktor neden böyle bişey demişki ????
zhmr Demetibrahim son haftalarda sıkıntı olmyormuş tabi hamilelikte içilmiyor damarları genişlettiği için ama son haftalar olddgu için risk yok açılmada kolaylık sağlıyormuş
Hafizeipek zhmr ben de 37. Haftadayim benim doktorum da tam tersi asla bitki çayı içme doğumda kanaman fazla olur dedi