Selothatun Yazmelegi_ Şehir hastanesinde Hüseyin hocaya Özelde Eda Ülküye gidiyorum. Hüseyin hocadan memnunum ciddi biri ama çok net bilgi veriyor.
Yazmelegi_ Selothatun ben doğum yaptım da eger ikinciyi düşünürsem sehir hastanesinde kontrollere gitmek istiyorum da ondan sordum
Selothatun Rkye0 en son ikili test için gittiğimde ameliyattaydı yerine asistan baktı ki asla memnun kalmadım tek kelime etmedi 😒 cumartesi gününe randevu vermişti sonuçlar için inşallah hocamın kendisi olur.
Rkye0 Selothatun banada ayın 20sine cts günü randevu verdi ikili test sonucu için aynen konuşmadı bile birde tüp bebek oldu benimki
Rkye0 Selothatun normalde 14 +1 ama gününe göre önde gidiyordu biraz şuan ne durumda bilmiyorum senin kaç aylık
Selothatun Rkye0 13+6 son adete göre :) çok bir fark yok aramızda. Nasipse cumartesi karşılaşırız siz Kayseri’de mi oturuyorsunuz
Rkye0 Selothatun evet kayserideyim canım 😊 sen burda misin? Ben özelde de takipliyim cumartesi gidersem bebeği görmek için giderim 🥹🤰 denk geliriz inşallah
Selothatun Rkye0 Ben Ürgüp’ten gelip gidiyorum canım. Eşimin ailesi Kayseri’de bizde o tarafa taşınacağız nasipse bebiş doğmadan. Özelde kime gidiyorsun peki