Cnscmrtplt 3 cm açıklık ile yatış veridler sancım yoktu,suni sancı vermişler inanın ben onu çok sonra öğrendim o kadar hissetmedim arada sancı geliyordu kendiliğinden sandım hep hiç zorlamadı yatış verşldikten sonra 3 saat içinde doğurdum. Sadece eşim ve ben vardık bebeğimle de ilgilendim normal hayatıma devam ettim hemen sadece dikişin bşraz acıyordu o kadar inşallah sizin de çok kolay geçer ☺️