Damla_kalee Sezaryen ameliyat olmama iki gün var kızlar felaket bir boğaz ağrısı öksürük grip var ne yapmam lazım yardım edin böyle yaşayan varmı
Cnuryasar Benim de haftaya çarşamba sezaryenim var boğaz ağrım ve burun tıkanıklığım var. Akşam zencefil limon yapıcam inşallah iyi gelir. Sanırım salgın gibi bir şey var inşallah doğuma kadar geçer canım
rumeysa-1111 Cnuryasar ay benim de haftaya çarşamba bende synı fena hasta oldum dediğin gibi Ballı zencefil içiyorum inşallah o zamana iyileşiriz
Damla_kalee İnşallah geçer kaç gündür yapmadığım kalmadı cuma günü doğumum var Allah yardımcımız olsun