Eko93 Emineeyigit güvendiğin bir kasaptan alıp yiyebilirsin iyice pisirerek. Ben yiyorum ayda 1 falan
ngksu Ben marketten pınar ya da tarımdan alıyorum iyice pişirip çok sık olmasada canım çekimce yiyorum