Ben şuan 32+6yim pazartesiden itibaren yıllık izin kullanmış gostericem kendimi 15 mayısta da çalışamaz raporu alicam. Dayanırım diye düşünüyordum en azından bu ayın sonuna kadar , ama eve dönüş yolunda eve varamadan iki kere tuvaletim geliyor yollarda rezil oluyorum . Oturarak çalışıyorum ama karnımda çok baskı hissediyorum en azından dogum iznine çıkışımı yıllık izin ile biraz daha ötelemiş olucam 🤦♀️