BusZeyRas Merhaba arkadaşlar, bugün adet oldum tam gününde. Hangi ovulasyonu kullanıyorsunuz? Hangi marka ve nereen alıyorsunuz? 🥰🥰🩷
Sssbbbs BusZeyRas ben trendyoldan innovitia almıştım kullanımı kolay memnun kaldım instagramda sayfası da var kadın ordan soru sorunca yardımcı da oluyor minnakkurabiyelerr Instagram adı bak istersen😊
Merve-metin BusZeyRas ben eylülde innovita kullandım sürekli pike yakın çıktı geçen ay ve bu ay birgebeningünlüğünden aldım instada kendi sayfasından geçen ay yumurtlama tam olgunlaşmadan çatladı bu ay tekrar takibe başladım ama memnunum piki ve çatlamayı net gösteriyor
Kedicik27 Ben bu ay birgebeningunlugunden aldim .eger hamile kalirsam en iyisi budur benim icin .yoksa degildir😄😂
BusZeyRas Sssbbbs evet canım trendyolda satan en çok zaten ben de bi doktora gideyim onu da soracağım
BusZeyRas Kedicik27 şimdi baktım innovitayla aynı fiyat nerdeyse yarın bir doktora sorayım kullan derse alayım canım