Selam arkadaşlar öncelikle bizde kan uyuşmazlığı var 18 ocak da ilk doz vurulmak zorunda kaldık çünkü kahverengi leke geldi ihtimale bırakmadık 28. Haftada tekrar olucan dediler ama bugğn 28+1 im ve hastanelerde randev yok mecbur 24 nisana yani 29. Haftama denk geliyor acaba sorun olur mu yaşayan oldu mu bu sorunu hiç