elifatcglu bende normal olmasını çok istiyorum 37-38. Haftada çatına bakalım dedi fakat çatı dar olduğunda normal doğum olur ve bebek kanala sıkışırsa sert müdahale ediyorlar vakumla çekme vs bebekte kırık, çıkık, kafa şekil bozukluğu ya da Allah korusun bu sebepten engel oluşabiliyor bu yüzden dar çatı ve özellikle iri bebek olunca sezeryan kabul etmek en iyisi gibi benim bebeğim şuan iri ve kafası büyük gidiyor bakalım ne olacak