KubraHurol95 ilk haftalar hasta olmak bebek için tehlikeli olabiliyormuş canım çabucak atlatmaya bak ☺️ Ben sarımsak, tavuk suyuna çorba ve ıhlamur ile çık çabuk atlattım. Sarımsak konsantresi oluyor antibiyotik yerine geçiyormuş bu sayede hastalığım da çok hafif geçti tavsiye ederim