Tuba-M55 uzman_1annemy ya bu fotoyu abim atmıştı kendi güzeller güzeli kızını çakiye benzetmiş 🤣hoşuma gitti. Geçmiş olsun sağlıkla doğuralım da inşallah bu acıları unuturuz geçer 🥲
uzman_1annemy Tuba-M55 Ahhh şu abiler benim de abim oğlu ile Midilli atını kolaj yapıp oğlumun kaybolan ikizini buldum demişti 😁😁😁
susaMom_ Tuba-M55 Kız diyorlar ama bu haftaya kadar hiç göstermedi bacak arasını kapatıyor 😅 benimde kaburga kısmım ve belim çok ağrıyor oturduğum yerden bile huzursuz ediyor yastıklarla geziyorum artık sizin bebişin cinsiyeti ne
ZeyneppppGucer Tuba-M55 20+3 deyiz bizse benimde artık acımaya başladı hem karnım hem kadınlarımda ağrı yürürken falan da artan bi durum doktora dün gittiğimde sordum normal artık karnın büyüdükçe olacak artacak dedi bana da
Tuba-M55 ZeyneppppGucer demek’ki benim karnım esnekti anca başladı sancılar acılar verildikçe oluyo galiba Allah yardımcımız olsun🥲
ZeyneppppGucer Tuba-M55 O kadar hak veriyorum ki size benim ilk hamileliğim olduğu için tereddüt ediyordum bi şey mi oldu acaba bebişe diye ama normalmiş artık güç içinde ağrılarım olunca geçene kadar dinlenmeye çalışıyorum
Tuba-M55 ZeyneppppGucer zaten artık eskisi gibi oturup kalkamıyoruz yataktan doğrulamak bile 10 dk 🥲 Rabbim bebişlere ve biz annelere güç kuvvet şifa versin