tatlibebegim_
doğrudur ben ilk defa yapıcam hiç bir şey bilmıyorum ondan sadece biraz tereddüt ettim bana eczacı önce raporsuzda hemen hemen aynı fiyatı verince birazda ondan ikileme düştüm belkide doğrudur kimsenın günahını almayım bilgilenmek amacı sormak istedim