Aysglaltnscr0980 sadece korkma birde bas agrisi olabilir ona da yanında giderken sade nescafae götür sade iç panik yapma heyecan yapma herşey kolay eskisi gibi değil doğumlar artık kolay geçiyor birde bol bol su iç yürüyüş yap Doğum sonrası çabuk toparlarsın sürekli yatma hurma ve zemzem de götür bir geceden ıslat hurmayı zemzem ile bebeğin damağına doğar doğmaz yumusak kısmından koy zemzemle hurmalı suyundan da az hisey içir sağlıcakla al kucağına bende dördüncü sezaryenimi olucam haftaya insallah