Kizlar ya sanki doğduğumdan beri hamileyim
Eski fotoğraflarımae bakıyorum vay be diyorum bı zamanlar gencmisim
Bana pıhtı atmıştı hamilelikte ve yurumem hep sıkıntılı oldu çok topalladim
Fotoğraflara bakıp bay ve onlar benim bacaklarım miydi diyorum atlardim ziplardim koşardım şimdi penguen gibi yürüyorum
Biliyorum o günler çok yakın (inşallah) ama sanki zaman hiç akmiyo yillardir hamile gibiyim
Ben gibi olan var mı
Ya da benom hamileliğim çok iyiydi hiç sıkıntım olmadı diyen var mi