Hatice4136 bakın değerde 5 üstü bi rakam yok 0.5 yazıyor . Ben tonlarca gebelik testinde silik çizgi görüp umutlanıp sonradan üzülen biri olarak arkadaşın üzülmesini istemiyorum . Rabbim inşallah en yakın zamanda nasip eder, inşallah daha yumurtlama dönemindedir belki de bu ay nasip olur belli olmaz Allah büyük