hazelinannesi
Merhabalar.Hamilelikte gribin çocuğu da etkilediğine dair bilgiler okudum.Bu yüzden internetteki siteler hamilelerin grip aşısı yaptırmaları gerektiğini söylüyor.Aşı yaptıran var mı ? Ya da aşının yan etkileri ya da zararı var mıdır ? Deneyimlerinizi yazarsınız sevinirim 🤗