Zeynepkrkytlli
Haklısın canım katılıyorum sana nefsimize hakim olmalıyız sağlıklı bi bebiş yetiştirebilmek için…Kimi diyo zaten şimdi ne sağlıklı ki böyle diye diye şimdi o yüzden bebekler hep hastalar küçücük bebekte hiç bilinmedik hastalıklar çıkıyo ortaya niye hep sağlıksız besinlerden dolayı ama işte bazen dayanamıyoruz yiyoruz ama aşırıya kaçmamak gerek işte