Merhabalar bugün ilk defa şeker yüklemesi yapıldı. 75 gr dan. Aç karınla önce kanım alındı. Sonra hemen üstüne 75. Gr glükozu hızlı şekilde içtim. Sonra 1 saat sonra tekrar kan verdim. Sonra yine 1 saat sonra son kez kan verdim. Toplamda 3 kez kanım alınmış oldu. Ve maalesef yüksek çıkmış insülin kullanacak boyutta olmasam bile karbonhidratlı yiyecekleri doğuma kadar yasakladı. Önce dahiliye gidecekmişim onun yönlendirmesi ile diyetisyene gidebilirmişim. Şimdi ben şeker hastası mı oluyorum yoksa geçici bir durum mu anlamadım.