Ailem yanımda ve 1 haftadır sağa sola yürüyorum tabi sürekli idrarım geliyor eve atıyorum hemen kendimi..😂 Dün ağrılarımı iyi hissedip, içime de 2 cm açıklıgım var hissiyatı oluştu.(Muayene sırasında doktoruma da söylemiştim içime böyle doğdu ne kadarı doğru bilmiyorum diye) Ve hep olumlu şeyler okumaya çalıştıysam da, olumlu şeyler düşünmeye çalışsam da gece tüm bunları rüyamda gördüm, etkilendim yine agrılarım oldu. Sabahı zor ettim sağa sola dönmekten. Eşime de söylüyorum her uyandıgımda şöyleyim böyleyim diye adam da streslendi sürekli su içti o doğuracak sanki 😁 Önce bebegimi gördüm gayet kilosu ve haftası iyiydi. Normal doguma müsaitliği de(36 haftadan beri baş aşağı) çok iyiydi. Sonra çatı muayenesi için doktorum sakin ol kasma kendini muayene edicem dedi. çokça kez buradaki yazılanları okumuştum ve korkulacak bişey olmadığını biliyordum, hiç kasmadım kendimi. -Ve hamişler açıkça söylüyorum ki; kocanızla ilişkiye girdiğinizden daha hafif bi hissi var, hiç korkulacak bir şey yok abartılarak yazılanlara aldanmayın. Belki lekelenme olabilir, başın da dönebilir ama endişelenmeye gerek yok dedi. Doktorum 2 cm açıklıgın var maşallah çok güzel ilerliyoruz bol bol yürüyüş,squat ve merdiven inip çık daha da açılsın dedi. Her an doğurabilirmişim🤲🏼🥲 her şeyini hazırla dedi. Ağrıların sıklaşırsa 3 dk bi 5 dk bir çok ağrırsa anlarsın zaten suda gelirse hastaneye gel dedi. Yalancı sancılarını zaten hissediyorsun o zaman gelmene gerek yok, evde çekebilirsin ağrıları dedi. Hurma yiyebilir miyim? sorusuna günde 3 defa olmak şartıyla daha fazlası kilo yapar dedi yemesem de olurmuş haha 😇