Geçen post atmıştım kalp atışını duymadım diye ultrasonda 6 haftalık gözüküyor kalp atışını da duydum ikinci gebeliğim ama çok değişik hissettim ya bu mutluluğumu paylaşmak istedim ♥️ bir de ultrason fotosunu vermedi sadece ona üzüldüm bi tık cihaz çalışmıyormuş 😅