Benim de böyleydi tansiyonum da biraz yüksekti ama enfeksiyon da vardı 24 saatlik idrara bakıldı temiz çıktı sizin de öyledir doktorunuz gerekeni yapar zaten canınızı sıkmayın tansiyonunuz iyiyse bir enfeksiyona bakılır belki. Engeksiyonda da eser miktarda protein kaçağı oluyor çünkü. Geçmiş olsun