Kızlar yenidünya meyvesi almıştım. Normalde de çok yerim ishal yapabiliyor. Ama şimdi 2 gündür yemediğim halde ishalim var. İshal doğum belirtisi diye biliyorum. Bu haftalarda bağırsaklar temizlenmeye başlarmış. Erken doğum vs olmaz di mi? Sancım falan yok sadece tuvalete çıkacağım zaman bağırsak ağrım oluyor. Yaşayan var mı?