Aybars_34 benimki hpv virüsü değilmiş, vestibular papillomatosis diye siğili taklit eden yapılar çıktı. Smear ve hpv testim negatif çıktı. Ama ben o dönem çok korktum ve eşimle birlikte Zührevi hastalıklar bölümüne beraber gittik, eşim de muayene oldu. Orda ki doktorla konuştuğumuz da. Eskiden nüfus bu kadar karışık ve kalabalık değildi, tek bulaş yolu cinsellik diyorduk evet ama artık öyle değil, toplu kullanılan alanlardan da geçmesi mümkün, bekar ortaokul çağında ki çocuklar bile geliyor demişti. Sizde de mi var.