Ksniak Bebeğinizin boyu kilosu kaç? Doktor sezaryen ya da vajinal bir şey diyor mu? Benim 30+3’de 1700g 40cm ☺️
amayinedeiyiilerledim Ksniak henüz ters benimki ama çok pozisyon değiştirir daha dedi. 30+6 henüz doğum şeklinin belirlenmesi için erken 🙂
ozgeerkan73 Ksniak 30 +5 olduk bugun , ben 27 haftalikken gitmiştim 1000 kiloydu 3 hafta sonra giducem bakim ne dicek 🥰 Dönüp duruyor içimde o belli zaten de kontrol e gittiğim zaman ne dicek bilmiyorum bakalım
Lilosss Ksniak bizim de 28. Haftada 1450 gramdı. Şuan 30. Haftadayım , 32. haftada kontrolümüz var bakalım kaç kg olacak
izobellaaa-_- Ksniak dün gittim 29 haftalıktı ama 30 haftalık uyumu dedi 41 cm 1630 gram dedi bakalım benim 2. Gebelik hee türlü sezaryen olacağım zaten 18 aylık oğlum var😃
Ksniak amayinedeiyiilerledim son an bile değişebilir doğum şekli ama ben bir an önce öğrenmek istiyorum 😅
izobellaaa-_- Ksniak zaten birinci sezaryen oldum aradan fazla zaman geçmedi o yüzden normal doğum için en az 2 ve 4 yıl
Haticeburak06 Ksniak 33+4üm bugün kontrol vardı kilosu 2.700 olmuş boyu biraz uzun olabilir dedi doktorum. Baş aşağı dönmüş normal doğum yapabilirsin dedi😊🩷
Haticeburak06 Ksniak hayır yok allahın izniyle normal doğum istiyorum Daha çok sezeryan doğum korkum var😃 çok zor dikişle. Rabbim olanların yardımcısı olsun her türlü
Ahsennesli Ksniak bugün gittim 30+3 41 cm 1650 gram dedi. Daha doğum pozisyonunda değil ama daha döner dedi